2009. november 24., kedd

Karácsonyi álmok

Többen leírták, minek örülnének a dedek karácsonyra. Én is megpróbálom összeszedni, mivel ők még nem nagyon mondják, minek örülnének. Azért csak ismerem őket eléggé, hogy merjek írni helyettük listát. Ez nem szentírás, csak irány, mert tudom milyen, mikor fooooogggalmad nincs, éppen mi a "trend" a lányoknál. Szóval akkor

Kedves Jézuska!

Bo vagyok, és jó. Halak az aszcendensem, ennek megfelelően a halakért vagyok oda. És még sosem jártam a Tropicariumban, ennek nagyon örülnék!
A katalógusokat nézegetve ezer játék közül kiszúrtam egy pici kis mosógépet, amibe lehet rakni ruhákat, és forog is!! "Az tetszik neked!" felkiáltással mindig vissza kellett lapoznunk ahol ez volt.:) De a mosogatógép is tetszett:) (A nagy igazit Anya is imádja)
Nagyon szeretek mágneses könyvekbe pakolni, meg építeni, de a Duploból van már sok kockám, csak a házikókba való emberkéim meg egyéb hozzávalóm nincs, az is olyan jó lenne! Na meg mivel kaptam Barbiet, őt is szívesen öltöztetném bármi más ruhába:)
Plüssállatokkal nem játszom, nyomogatós zenélős dolgokért viszont odavagyok. Ja igen, és naagy kedvenceim Anna Peti és Gergő, akiktől nincs még meg a sárga "Irány az iskola", meg a kék, aminek az elején esik a hó. Pedig a többi huszonkettőt már százszor kiolvastam:)

Gé levele:

Kedves Jézuska!

Gé vagyok és majdnem ugyan olyan jó mint Bo. Na jó, vagyok én olyan jó;) És imádom a húzható játékokat, a kukacot és a kishajót napokig húzogatom magam után. Imádok festeni is, de azt Anya nem annyira szereti, meg gyurmázni is! Én is tele vagyok plüssállattal, de nagyon hiányzik elveszett Malackám (Micimackóból). Babákat is szeretem, főleg, ha lehet öltöztetni. Ugrálni szeretek a legjobban, de a trambulin úgy hallottam veszélyes, így azt ne hozz.:(

Várom nagyon a karácsonyt!

Bo és Gé

1 megjegyzés: