2009. november 4., szerda

Újra itthon

Sziasztok!

Ági, szia, örülök, hogy olvasol Te is:)) Neked van blogod??
Épségben hazaértem, de halál fári vagyok. Háromkor keltem tegnap hajnalban, és arra jöttem haza, hogy KisGé elkapta Botól a bacit, és már minden baja van. Önhatalmúlag adtam neki egy adagot Bo antibiojából, és ma a dokinéni felírt neki is egy adagot, mert már sajnos tényleg rászorul:( Köhögött éjjel, sírt, én meg félkómában voltam mikor Bot vinni kellett oviba. Ő jól van már, boldogan robogott az óvónéni karjaiba. Most itt ülök Gével, nem hagy nagyon írni, ha ledőlt, jövök és beszámolok a ködös Albionbeli utazásomról . Naggyon jó volt)))

3 megjegyzés:

  1. SOk gyógycupp Gének, és várjuk a beszámolót.
    Nem mintha nem tudnánk mindent, de azé mégis:)

    VálaszTörlés
  2. Szia Timi! Nincs blogom, valószínűleg nem is lesz, nem sok időm lenne rá. Majd meglátjuk... KisGének jobbulást kívánok, neked meg jó pihenést!

    VálaszTörlés
  3. Vigyázz magadra Ági, vagyis, Magatokra:)) Drukkolok Neked, mindenről beszámolt Gigi:DD

    VálaszTörlés