2010. február 6., szombat

Én megpróbáltam

Mivel már Gé is mindjárt három éves, le kéne fogynom. Már nem foghatom arra a hájat, hogy most szültem. Ezért nekiveselkedtem a diétának, ami hellyel-közzel megy is. Szénhidrát szinte semmi, és kevés fehérje. De emellett mozogni is kéne, így megtettem az első kisérletet is, ami végül kudarcba fulladt.
Bekapcsoltam Norbi kick-boxos videoját, felöltöttem rég elfeledett tornacuccomat, és hajrá. EGy ideig persze Bo is csinálta nagy lelkesedéssel, aztán megunta, és bement a szobájába játszani. Kijött viszont Gé, és úgy döntött, anyahiánya van. Rámtapadt. Próbáltam leválasztani. Nem ment. Visított, Bo bejött, ő is. G. persze ilyenkor képtelen bármit is tenni, így harminc perc boxolás után fel kellett adnom. Lezuhanyoztam, miközben két gyerek tolongott kiabálva a kád mellett, hogy Anyaaaaaaaaaaaaa!
MIÉRT NEM LEHET AZ EMBERNEK EGY SZABAD ÓRÁJA NÉLKÜLÜK??????????? Csak engem zavar, hogy nem lehet mozogni se a gyerektől? Nyugtassatok meg, hogy csak Magne B6 hiányom van...

6 megjegyzés:

  1. Nekem is fogynom kell, de nagyon. Esetleg néha majd dugjuk össze a fejünket és buzdítsuk egymást. :) Bár nekem még csak az elhatározás született meg: hétfőtől. (hihihi azt nem írtam, hogy melyik)
    Amúgy tornázni nálunk se lehetne. Meg úgy egyáltalán semmit se lehet csinálni, csak Mincsizni.
    Remélem jól vagytok, puszi!
    Jaa, jut eszembe:
    Kukk be hozzám, kaptam egy játékot, és most passzolnám Neked!

    VálaszTörlés
  2. Benne vagyok, hogy buzdítsuk egymást:) Bár lehet, hogy az elrettentő fotók nézegetése hatásosabb lenne:DDDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  3. Ilyen hamar feladtad Timikém? Tudod,hogy milyen rengeteg naponta 30 perc boxolás?Sztem ne csüggedj,próbáld meg újra!Hidd el kitartó próbálkozások után egyszer csak azt veszed majd észre,hogy 35 percig is békén hagy Gé.Aztán ha a dedek rájönnek,hogy anyjuk nem megbolondult,hanem a levegőt üti,meglátod eléred talán a 40-45 percet is.Utána el is magyarázhatod nekik,hogy nem kell félniük,Anyunak ez jó!Értelmes gyerek mind a 2,így a következő alkalommal már rekordidőt(48-50 percet)is elérhetsz és észre sem veszed,hogy elindult lefelé néhány deka.
    Jó,tudom,nekem is ezt kellene csinálnom,de én nem szeretem a boxot.Talán inkább a sakk és a (lék)horgászat.
    Apu

    VálaszTörlés
  4. Apu, nem adtam ám fel, csak át kellett rendeznem a dolgot akkorra, mikor Bo ovizik, és Gé alszik. Megoldom, mert kell. Max ha kell, leviszem őket Nagymamihoz addig, nehogy megijedjenek a látványtól))))))))) Puszóóka

    VálaszTörlés
  5. Nekem mázlim van,Mici velem együtt ugrabugrál, mikor Riói hangulatban Pessuth Ritával boxolok.
    Ajánlom az éjjel 11 órai időpontot, amikor is kisebb létszámban futkároznak gyermekek a nappaliban, vagy a hajnal 5órát, ami duplán jó,mert mire felkelnek Te már üde friss és acélos izmú vagy:)
    jóvan, nem szemétkedek...Tegyél be egy Jóbarikat, és fogd meg a Nutellás üveget egy evőkanállal a kezedben!Ezt még kivitelezni is könnyebb, és jobban is esik:)
    Húgod

    VálaszTörlés
  6. Hehe:) Szép is lenne:) Na ma újra megkísérlem mikor Gé alszik ebéd után! Bo is olyan édesen boxolt pedig! Csak a mini van Matrica funkcióra állítva, és nem lehet visszaállítani a gyári beállítást. :( (:))

    VálaszTörlés