2010. május 1., szombat

Régi-új ismerős

Emlékeztek, mikor tavaly dec 31-én az S.O.S. Dent-ben kötöttem ki gyökérkezelésért esedezve?
Na, most, hogy ismét ünnepnap van, hajnali háromkor úgy gondolta a fogam, hogy meg kéne nézni, ugyanaz a dokinő ügyel-e most is, mint akkor.
Válasz: Ugyanő bizony.

Azt álmodtam, hogy sajog a fogam. Aztán felébredtem, de nem hagyta abba. Kimentem egy cataflamért, és óvatosan megemlítettem a férjemnek, hogy inkább most menjünk, míg nem ordítok, mint reggel, mikor már igen. Ő szó nélkül öltözött. Autó nem volt az úton, hamar odaértünk. Kedvesen üdvözöltem a már ismerős dokinőt, és csoda történt, nem gyökérkezelt. Szimpla lyukat tömött be, időben érkeztem.

Majálisról persze szó sem lehetett, még most is a fél arcom érzéketlen a két elefántnak való szuritól.

Mindegy, túl vagyok ezen is, drukk, hogy ne fájjon JÓÓ IDEIG!

Azért megkérdeztem, hogy a legközelebbi ünnepnapon is ügyel-e a dokinő.
"-Pünkösdkor? Igen, én leszek! :)"

Remek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése