2010. augusztus 10., kedd

MIÉRT???

Nem, nincs világvége, csak Bo belenőtt a miértes korszakba, amit úgy hiányoltam. De MIÉRT??? Most megkaptam. Mondok valamit. " Miééért?" Válaszolok. "És az miért" Válasz. "Miéért?"..Egyik nap azon kaptam magam, hogy ha nem hagyjuk abba, nemsokára az ősrobbanást fogom részletezni a lányomnak, de félek, hogy a következő miértre már én sem fogom tudni a választ. És akkor vagy lepasszolom a választ az apjának, vagy elküldöm a Nagymamihoz, aki szerintem tökéletesen meg fogja magyarázni azt is:)

2 megjegyzés:

  1. Ismerős, én általában az 8-10 "miért" között szoktam bedobni a "majd megkérdezzük Apát este!" mentőmondatot. :)
    Mikorra növik ki?:)
    Puszi!
    Zsu

    VálaszTörlés
  2. IIgen, Zsu, ezt Tőled loptam mint mentőmegoldás:DDDDDDDDD Elvileg kinövik, de a pontos időpontja nálunk tuti tolódik:D

    VálaszTörlés