2010. szeptember 6., hétfő

Vezetek (nék)

Aki nyomon követi a blogot tudja, hogy rém büszke vagyok, hogy újra tanulok vezetni. Amit még nem írtam le az az, hogy szeptember elsején vezettem tökegyedül életemben előszőr. Igaz, csak pár kilométert, de az hibátlanul ment:) Gáborral már bárhová elmegyek, Pesten is kavartam már, és annyit gyakoroltam, hogy kezdtem nyeregben érezni magam. Egészen máig, amikor is eldöntöttem, hogy korán reggel a hidegben inkább autóval viszem fel Bot az oviba. Bepakoltam a nőket hátra, bekötöttem őket, mert azért mégiscsak rólam van szó, és elindultam. Simán felvittem Bot, parkolás miegymás, aztán mondom, legurulok a bolthoz ha már kocsival vagyok és veszek pár dolgot. Legurultam, egy hely volt, beparkoltam. Ez a hely orral lejtő felé volt, egy oszlop volt előttem, sebaj. Oszlop előtt leálltam, és vásároltam. No igen ám, de nem jutott eszembe, hogy el is kéne indulni, rükvercben úgy, hogy ne guruljak rá az oszlopra azonnal ahogy felengedem a lábam a kuplungról. Háromszori próbálkozás után miután már vészesen rajta álltam az oszlopon inkább megkértem a boltost, hogy bocsi, szőke vagyok és nő és kezdő, de tolasson már hátra úgy, hogy a férjem ne lássa ennek nyomát a kocsin.
Ő szívesen segített, hátratolatott simán, de megjegyezte, hogy a gázzal csinájunk valamit. Mondom ok, neki biztos máshogy áll a pedálja, ez meg már régi stb. Legurultam nyugisan a főútra, és hát igen, a gázpedál be van esve. Olyannyira, hogy kettest alig akarta venni, egyesben is tövig nyomtam, hogy menjen. MI A FENE VAN? Csak nem állok le a főúton telefonálni, hogy G. drága, gyere értem, gáz van (vagyis inkább nincs). Nyomtam neki, fel hazáig. Az egész két perc volt, de leizzadtam. Kerítés mellé parkoltam, kulcs ki, kézifék behúz... VOLNA, HA NEM LETT VOLNA BEHÚZVA!!
Ekkor azt mondtam nekem annyi. A bolttól idáig behúzott kézifékkel jöttem!!! Ezért nem ment a kocsi szerencsétlen! És ezért van ilyen BRUTÁLIS BŰZ! Dehát egy tapasztalt sofőrt kértem meg, hogy segítsen, ő miért nem nézett rá mikor kitolatott??? És én miért nem ellenőriztem??? G. a telefonban megnyugtatott, hogy rosszabbra számított a hangom alapján. Valószínűleg max a fékbetét strapa, ő azt hitte minimum koccantam. Örültem, hogy örül. De én valahogy ma nem szívesen ülnék vissza az autóba. Még jó, hogy süt a nap, majd elsétálunk az oviig meg haza Gével.:(
Ezt főleg újrakezdő autóvezetőknek írtam, hogy ők el ne kövessék ezt a hibát, hogy hisznek egy harminc éve vezető pasinak. Délután megírom, mi lett a kocsival. DRUKKOLJATOK!

6 megjegyzés:

  1. :))))))
    :((((((
    Ne aggodj, telleg jobb,mintha koccantal volna.
    Egy tuti...ezt tobbet tuti nem koveted el,kb 3x fogod megnezni, ki van-e engedve a kezifek:)
    Varjuk, mi lett a kocsival vegulis.

    VálaszTörlés
  2. Sztem a hátsó fékpofák cserések,de nem árt a dobokat is megnézetni.Szóval ez az akciód legalább 2 fekete pontot ér,+amit még kivesz a pénztárcátokból.
    Apád

    VálaszTörlés
  3. De azért hogy 1 kis pozitívum is legyen benne:az oszlop meg a kocsi eleje megmaradt és talán Gábor is fog mondani vmi vigasztalót.
    Apu

    VálaszTörlés
  4. Mivel félrecsúszott a gázpedál és a kettest is alig bírta, ez megmentette a fékpofákat, mert nem tudtam gyorsan menni. Úgy néz ki minden ok, mázlim volt a pénztárcánkat is beleértve...(ez itt a nagy kő koppanásának helye). Egy tuti, amit már sokan mondtak, köztük Gigi is. Így tanul a magyar, ha egyedül próbálkozik. EZT SOHA TÖBBET nem fogom még egyszer megcsinálni:)

    VálaszTörlés
  5. Ügyes vagy Timi, és ne add fel! Egyre jobba fog menni!

    Én minden szerénység nélkül állíthatom, hogy jól vezetek. De!!! 2 évig nem kayarodtam balra nagy ívben láma nélküli kereszteződésben!!! Meg volta győződve róla, hogy az nekem nem fog menni. :(

    Azóta már minden klappol, gyakorlás kérdése. De Te sokkal bátrabb vagy, mint én voltam, nagyon hamar profi leszel!

    Örülök, hogy anyagi kár sem ért. :P

    Puszi

    VálaszTörlés
  6. Vicus, ari vagy, hogy így megnyugtatsz))...Én megértem, hogy nagyon zavart, hogy nem mertél bekanyarodni láma nélküli kereszteződésben, mert abból elég sok van:) Lámásat pl. egyet sem ismerek;) Na viccet félretéve az én konstans parám az, hogy még mindig nem tudok sávot váltani ha közel vannak a kocsik. Szerintem egy ideig nem is fogok. Max kikötök Miskolcon, ha nagy a forgalom a mellettem lévő sávokban:)

    VálaszTörlés