2010. október 14., csütörtök

Lekopogom..

Azért nem írtam, mert minden rendben van, én szorgosan járok dolgozni, lányok meg ovizni. Gé teljesen kigyógyult, mi felnőttek is, Bo meg el se kapta a vírust.
Ma Gé vacsinál, mikor mondtam neki, hogy "jó étvágyat kívánok", válaszolt: "KÖSZÖNJÜK SZÉÉPEN! Ezt mondta Tünde néni!" :-) Óvodásodik:))

Bo meg azzal jött, hogy "sziasztok csajok!" Kiderült, ezt meg Márk mondta az oviban. Szép lassan megtudom, mi folyik az ovikban ;-)

Ja igen, és reggel kértem Tünde nénit, vigye már ki Gét a wcre, mert reggelente mindig azzal indít az oviban, de tegnap szóltak, hogy én a kinti cipőmben ne menjek be vele. Tünde néni rámnéz, nagy szemekkel, hogy "Dehát Gé már egyedül is tud, nem kellek hozzá én!"
Én meg megdöbbenten néztem rá, és így maradtunk. Otthon bezzeg nekem is ott kell strázsálnom, segítenem le és felhúzni a ruhát stb. Erre kiderül, hogy bent már egyedül intézi, csak itthon van kész átverés show!! Nu págágyí Gé!!!!!

1 megjegyzés:

  1. Örömmel olvastuk, hogy mindenki jól van és az élet megy a rendes kerékvágásban, sőt, komoly fejlődés van. Csak maradjon is ez így, ezt kívánjuk teljes szívünkből, szeretettel: Dédiék.

    VálaszTörlés