2010. december 30., csütörtök

Lustulunk

Nagyon nem csinálunk semmit. És ez nagyon jól esik:) Igaz, fáraszt, nem viccelek, de amikor aktív vagyok, kevésbé fáradok, nem értem, de így van. Lányok játszanak az ajándékaikkal látástól-mikulásig. Mi pihenünk. Délután G. átment egy barátjához beszélgetni, én nekiálltam, hogy megcsináljam a beigért kókuszos golyó halom második kiadását, amikor rájöttem, hogy elfogyott hozzá a kakaópor. Ezzel a mai egyetlen aktivitásom is derékba tört. Még kiderülhet, hogy G. hoz kakaóport és még megcsinálom, nem tudom. Nyolcig van nyitva a bolt.

Tegnap a lányok Mamánál rontották a levegőt pár órát, mi kikapcsolódtunk. Kaptak pár ruhát, főleg harisnyát és szoknyát, mert mostanság lányosan akarnak öltözködni a legnagyobb hidegben is az oviban is és itthon is.

Férjuram tegnap megtette az év megjegyzését: -Nem értem, hogy a hajléktalanok miért mindig a FigyelőNet újságot akarják ránk sózni!?
És ezt komolyan mondta :) Felvilágosítottam, hogy az Fedél Nélkül, nincsenek leszerződve a FigyelőNettel.

2 megjegyzés:

  1. B orongós napok tűnjetek tova,
    O kkal szomorú ne legyél soha!
    L épteid kísérje töretlen szerencse,
    D erűs percek rajzoljanak mosolyt a szemedre!
    O szoljanak el az óévnek sötét árnyai tovább
    G úzsból szabaduljanak a képzelet szárnyai!

    Ú j évet hozzon a nesztelen iramló idő,
    J öjjön már a rég várt, csodálatos jövő!

    É vek ha múltok, ha elszálltok napok,
    V idámságot, örömet számolatlan adjatok!
    E lfusson most az óévnek a,
    T öbbé ne legyen senkinek panasza!

    K erüljön betegség, bánat messzire,
    Í rmagjuk is vesszen mind a semmibe!
    V ágyaid sorra valóra váljanak,
    Á lnok szavak többé ne bántsanak!
    N övekedjen az igaz barátok tábora,
    O kosan élj, ne legyél ostoba!
    K ívánom neked, legyen 365 szép ünneped!

    MINDENKINEK BUÉK!

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük a szép verses jókívánságot.
    A verssorok kezdőbetűit függőlegesen összeolvastuk
    pussz : dédiék.

    VálaszTörlés