2009. október 21., szerda

Csak erős gyomrúaknak

Lizu kérte, jelentkezem:) Bo mizériája még tart, de egy tuti, ezen a héten már nem lesz bélcsavarodása. Tegnap előtt volt, hogy elfelejtettük számolni, hány napja nem volt wcn pisilést kivéve. Picit aggódni kezdtünk, mert azért evett, és itt be, sehol ki. Adtunk neki este húsz milli Levolacot. Visszatartotta. Egész éjjel hánykolódott, de semmi. Na, majd az oviban. Délelőtt egyik óvónéni, délután, mikor G. ment érte, másik. Aki persze nem tudta, hogy Bo kakilt-e délelőtt. Info nélkül voltam megint. Délelőttös óvónéni elérhetetlen volt már, kénytelen voltam elővenni az illetékes elvtársnőt, hátha megtudok valamit.
-Bo, kakiltál az óvódában?
-Igen, kakiltam! (Eddig ki is találhatta)
- Kicsit, vagy nagyot?
- Nagyot!
- Ki segített kakilni?
- Móni! (óvónéni délelőtt)

Hát, ez most lehet akár igaz is, de nem tudhatom. G. erősködött, hogy vagy beadok neki harminc millit megint, vagy holnap ovi helyett itthon lesz, és rákötözzük a wcre. Inkább adtam neki még.
Reggel az oviban kiderült, hogy igen, igazat mondott, és tényleg kakilt egy nagyot az oviban. Juhéééééé!
Aztán a plusz harminc milli eredményeképp itthon is kétszer annyit, és még így is megszenvedett vele. Szegény pocok, mikor jön végre rá, hogy azért nehéz, mert visszatartja??? Amíg nem fogja fel, nem fog menni:(
Bocs a témáért, de a rokonság tudja, mennyit küzdünk mi ezzel.

Amúgy az oviban csak baj van vele:( Nem vesz részt semmi csoportfoglalkozáson, külön világban él, és nem ebédel. Nem tudom a megoldást, ma megy hozzájuk a dokinő aki Bot már ismeri, megkérdezem majd, meddig tart a homeos bogyó által kiváltott ellenhatás, mert nagyon durva már. Persze az ebédet itthon sem szereti, szerintem azért, mert ahhoz le kéne ülnie. Mindegy, most egy hét szünet, suliszünet, és úgy néz ki oviszünet is, bár ezt nem értem miért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése