2009. október 7., szerda

London Baby!

Hurrá, hurrá! Október végén megyek Gigiékhez Cambridgbe! És ez mind semmi(?) (imádom azért), de végre valahára Londont is megnézzük. Mindig csak épp, hogy leszálltam a repcsiről, szálltam is fel a buszra, és ez a busz nem a Westminster meg a Picadilly Circus útvonalán megy Cambridgebe:( Gondoltam én már rá, hogy be kéne menni körülnézni, de vagy csak három napom volt, és amúgy is hatalmas pocakom volt, vagy épp Gigi volt pocakos, illetve később Giginek volt csecsemője. (Lizzy, ezt nem azért mondom, hogy kikapjak;))) MOst összejön! Gigi úgyis ingyen frissíti fel a tetkóit egy haver szalonjában, és most vadul kapacitál, hogy csináltassak már én is, ha már épp ott vagyok. Felvetettem a dolgot G-nek, de az ő véleménye a dologról ötpercenként változik, úgyhogy megvárom az október 31-ét, a tetkószalon bejárata elől még egyszer megkérdem, aztán úgy döntök, ahogy szoktam, a saját fejem után, de meghallgatva mások véleményét. (psssssszt;-)

Azért az egész utazás olyan izé..Hogy is mondjam. Ha rá gondolok, várom, nagyon is, imádok utazni, imádom Angliát, Lizuékat. Aztán elkezdem magam beleélni, és látom, ahogy a telefont nézem, hátha jött hír a pockokról. Este hiányozni fog Gé, ahogy rámfekszik, átkarolja a nyakamat, és nem hagy kényelmesen aludni. (Félreértés ne essék, ez itt KisGé, bár ha jobban belegondolok...ehh, hagyjuk:))
Szóval ebbe nem akarok belegondolni, és utálom is ezt az anyai hormondolgot. Akinek van pocka, lehet, hogy tudja, miről beszélek, akinek nincs, az max megpróbálja megérteni, ahogy anno én is, de ennyi. Talán nem is baj, elég gond ez nekünk. Egész héten húzom az igát, reggel ovi, aztán haza, itthon takarítás, Gével játszótér, itthon játszás, minden, aztán pici netezés, barátnő telefonon, és esti műszak, fürdetés stb. Kb. ilyesmi. És alig várom, hogy néha kiszabaduljunk, csak mi ketten G-vel. És összehozzuk, mert vannak nagyszülők a láthatáron, nem is egy. Kirándulunk, mozizunk. Este hazafelé a kocsiban: -Nézdmár, az a pici tiszta Gé volt!
-Jaja!
-De édes volt tegnap, mikor a nyalókára azt mondta, hogy "hőlégballon"! (csöpögés)
-Óó igen, de Bo is mikor.....
És így tovább. És előkerül a mobil, mert azon G. akkurátusan beállítja valamelyiket háttérképnek. De akkor szigorúan a másik a képernyővédő! És fordítva persze:) Fotónézegetés. Pár órája még az idegeinkre mentek. Ez van.
Ha pedig három napra leszaladunk a Balcsira, az már a vég. Kitapasztaltuk: Két napot bírunk ki nosztalgiázás nélkül. Mi lesz velem odakint NÉGY napig????? vAgy öt? ÁÁÁ. Gondoljunk a jó részeire!
Lizuval babázom, vonatozunk egyet, aztán Gigivel meg irány London, városnézés, Starbuck's Café, shopping, dumcsi, aztán megint Lizuzás:) Ja és kint ér a Halloween. Ilyet sem láttam még, kiváncsi leszek. Lizunak már megvan a jelmeze:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése