2009. november 11., szerda

Mégis beszél?

Tegnap már arra gondoltam, hogy vagy kiszúr velem KisGé, vagy pont mindig rosszkor megyek el itthonról. Mert állítólag beszél, csak én akkor pont nem vagyok itthon. Ahhoz képest, hogy napközben szinte végig velem van. Tegnap elmentem a Brokernetbe, mert kijött egy új nyugdíjmegoldás, és mivel vadiúj, tőkegarantált, mindenkit behívtak, hogy megismerjük. Három hete nem mozdultam ki, gondoltam, nem maradok le semmiről:)  De lemaradtam, Gé dumájáról. Apja szerint simán beszél Bohoz, mondta neki, hogy "-Bo, ne vedd el, add vissza!!" Meg, hogy "Jaj, beszorult!" Ilyen szavakat használ, felszólítja a nővérét, és én ezeket PONT nem hallom. Tuti direkt csinálja :DDDD Na megyek, kiszedek belőle pár hosszú értelmes mondatot, hátha nekem is produkálja magát.
Ja igen! Tegnap előtt néptáncoltak az oviban Boék mikor odaértem. Na, gondoltam meglesem. OOOOOOOOlyan édesek voltak, a kis parkettába fonott hajával ott ropta. És tökéletesen tapsolta a ritmust. Ezt már óvónénik is észrevették, hogy nagyon jó a ritmusérzéke, és azóta is egész nap énekelget. Járhatok vele Operába ha felnő? Hehe, ilyenkor anyukák már látják maguk előtt áriákat éneklő csemetéjüket, hangos tapsvihar közepette:)))))))

3 megjegyzés:

  1. Hogy lesz-e Opera vagy sem, az mindegy, de ha megy neki és élvezi, akkor jó ötlet volt!! Arról nem is beszélve, hogy minden mozgás fejleszti nemcsak a testi képességeket, hanem a gondolkodást is. Meg olyan édi tud lenni, amikor egy kisgyerek ügyes valamiben... :)

    VálaszTörlés
  2. Ha lenne egy külföldi nagynénije Bo-nak, akkor kaphatna tőle KArira dobfelszerelést...jah, hogy van is neki ilyen nagynénije?
    ;)

    VálaszTörlés
  3. :) Lili, igazad van, azért az Operát inkább hagyjuk, mert G. leküldené gyakorolni a garázsba szegényt:) Gondolkodni kell. ZOngora itthonra is kéne és drága, hegedű ismét garázsban próbálva végzi G. szerint, marad talán a gitár, amit imád. Meglátjuk:))

    Micikém, üzenem Anyudnak, hogy ha dobfelszereléssel próbálkozik, csak tegye, de akkor felnőtteknek valót, mert G. már nagyon szeretne gyakorolni picit. Régen volt neki dobszerkója, csak el kellett adnia..khmm..vajon miért?:)

    VálaszTörlés