2010. január 2., szombat

SIKERÜLT!





Boldog Új Évet mindenkinek:)
Képzeljétek, el se fogjátok hinni a pechszéria után: ELJUTOTTUNK A TROPICARIUMBA BOÉKKAL:) Mit szóltok? Talán tényleg a fogmizériával lezárult a rossz év? De jó is lenne!

Január elsején mentünk, öt autóval találkoztunk a Camponáig. Délelőtt mindenki aludt, vagy részeg volt, miénk volt a tér:) Meg a többi kisgyerekesé, aki ment halakat nézni. CSak ilyenek voltak a Camponában, de így tömeg sem volt, és láttunk is mindent:) Jó volt, Bo szó szerint rátapadt az üvegekre, alig bírtuk leválasztani róla, szerintem utánozta azt az akváriumtisztító harcsát, ismeritek:DDD

Megnéztünk mindent, a legvégére tették persze a bohóchalakat, annyira édesek voltak a kis Némók:) Engem az óriási, harminc kilós pontyok meg csukák leptek meg nagyon, G-t is. KisGé megunta egy idő után, de nem volt vele se gond, addig rohangált míg Bot leválasztottam a Bohóchalak üvegéről.

Hazafelé megkérdeztem: Bo, melyik halacska tetszett a legjobban?
Bo: A CÁÁÁPAAAA!

No comment:)) Csúcs videot is csináltam, átküldöm Giginek, és ő lebutítva felrakja majd:) A cápa , a legnagyobb persze úgy jött felém, jóóó lassan, és nyitogatva a száját, brutál fogaival, és kb. tíz centivel az orrom előtt lassan elfordult. Na az élmény volt, és a tudat, hogy VAN üveg köztünk:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése