2011. január 9., vasárnap

Kütyütelenítés

Tegnap (és ma is) kütyütelenítek itthon. Ez azt jelzi, hogy a kis házunkban hatalmas mennyiségben felhalmozódott tárgyak felét levisszük a garázsba (ritkán használt játékok aminek még örülni fognak később, nyári ruhák, karácsonyi cuccok), továbbadjuk (nem használt játékok, kinőtt ruhák), vagy kidobjuk.
Vagy öt nagy zsáknyi cucc lett belőle, a gyerekek végre beférnek a szobájukba, és a nappali sem gyermekszoba. Juhéé!
A nap fénypontja, amikor rájöttünk, hogy a mosógépen tornyosuló pelenkahegyeket is odaadhatjuk a sógoréknak. Náluk most jön a tizedik (ok nem, a negyedik) gyerek, és még a születendő lányka előtti fiú is pelenkás, tehát ők még nem számolhatnak azzal, amivel én és Tinca, hogy életükben hány évet töltöttek pelenkavásárlással:) Én nagyon töredelmesen bevallom: BOLDOG VAGYOK, HOGY VÉGE A PELENKÁZÁSNAK! És kérlek Titeket, ne jegyezzétek meg, hogy mindjárt itt a tampon korszak, tudom:))))) Cuppp.)

3 megjegyzés:

  1. Tampon korszak. :)))) Az még odébb van kicsit, de tényleg nem lesz könnyű az sem. Gondolj mondjuk egy nyaralástervezésre... 3-an vagytok csajok, tutifix, hogy 3 időben jönnek a nehéz napok.
    Szerintem rendelj majd valami last minute hírlevelet, mert másra esélyed sem lesz, én már csak tudom. :)

    VálaszTörlés
  2. Jesszus, erre nem is gondoltam....na jó, odébb van, de a pelenkakorszak végét meg sem ünnepeltem...nah, ma borozom ennek tiszteletére...
    Timinek további szuper kütyütelenítést..(ez az..ez lesz az a aszó, amit külföldiektől kérni fogok, hogy ejtsék ki helyesen:)))))) )

    VálaszTörlés
  3. :))))))) Na igen lányok, de mire én eljutok mondjuk tengerhez, lehet, hogy már csak a lányokat kell időzíteni...khm.. Egy tuti, a tamponkorszaknál már nem a mi dolgunk lesz legalább a csere...:DDD

    VálaszTörlés