2011. január 7., péntek

Szabadnapos Timi

Moncsi megfűzte Anyut, hogy Timike, aki csak úgy ejtené a nevét, hogy Tibike, otthon maradhasson ma. Tanítás úgysincs, nem kellek én oda a vírusaimmal. Itthon maradtam. Bekészültem, hogy tea, tévé, pihi, gyerekek oviban, vééégre egy nyugodt délelőtt. Na aztán éjjel Gé olyan hurutos volt, hogy alig aludtunk, úgyhogy ma itthon maradt velem, nem volt szívem bevinni. Nem azért, mert nem volt jól már délelőtt, hanem mert az egy óra udvar a hidegben nem tett volna jót neki. Megyek is aludni, G. hazahozta Bot, úgyhogy most van a délutáni alvás, amin ÉN IS RÉSZT TUDOK VENNI)))) Ez is valami))) amúgy javulok, ha nem is rohamosan, de javulok. Gyenge és fáradt vagyok, ennyi. Jó itthon. Majd jövök.

6 megjegyzés:

  1. Gyógyulást kívánunk Timikém neked és a kis Bo-nak.
    Majd ha rendbejöttök, akkor szeretnénk képeket -esetleg skype beszélgetést. Pussz: dédiék.

    VálaszTörlés
  2. Köszi Papácskám, holnap beszélhetünk! Bo jól van, ő ovizott ma, Gé köhög már vagy egy hónapja. Nem vészes, csak az a zavaró, hogy pont alváskor, vízszintben jön rá, így keveset alszunk. Dokinéni szerint nem fertőz, csak nehezen oldódik a lerakódott hurut, de vannak gyerekek, akik egész télen köhögnek minden egyéb probléma nélkül. Igyekszünk kijönni belőle.

    VálaszTörlés
  3. Ó istenem, ez az egész télen át tartó köhögés ez nagyon kemény lehet... Mincsi pocakját mindig felrázza, és olyankor ágycsere... :S Nem lehet, hogy száraz a fűtött szoba levegője, és kicsit jobban kellene párásítani? Nálunk ez gond.
    Remélem azért már a reggelhez képest jobban vagytok, és gyógyító, pihentető éjszakátok lesz!!! Jobbulást, puszi!

    VálaszTörlés
  4. Köszi Tinca, ma átaludtuk az éjszakát, talán haladunk. Három napig nem megyünk ki, max tíz percre, hátha akkor jobban leszünk. Száraz levegő kizárt, ide inkább páraelszívó kéne:) Néha olyan lusta vagyok levinni a száradnivaló ruhákat;)

    VálaszTörlés
  5. Bocs Timikém, elnéztem a blogodat, ezért Bo-nak további jó egészséget és ovizást, G-nek és neked is jobbulást kívánunk: Dédiék.

    VálaszTörlés
  6. Rendes,engedékeny főnököd van Timikém.most már csak gyógyulj meg

    VálaszTörlés