2011. január 4., kedd

Újra munkában

Ez is eljött. Két napja dolgozom, két napja vagyok náthás. Nem kicsit, nagyon. Mondhatnám: dagyod begfáztab. Na de mivel idén pozitívan állok mindenhez, nekem erre nincs időm. Coldrex forró italpor ugyan fogy, de lassan talán javulok is majd. Persze az első napon, mivel megszoktam, hogy irtó meleg van bent, nem öltöztem agyon. Kellett volna. Szerintem egész szünet alatt nem volt semmi fűtés, takarékon sem, így egy nap alatt nem tudtuk felfűteni az irodát és a termeket. Fáztunk de nagyon, mi is, a tanulók is. Egy tuti, éberek voltak az órákon!;)

Begyek, iszob egy kis forróitalport. Deb fidob. Lányokkal minden ok, még nem volt megjegyzés, hogy nem akarnak oviba menni:)

3 megjegyzés:

  1. Gyógyulást Timikém,az apróságokat külön puszilom!

    VálaszTörlés
  2. Jobbulást Timi!!! Nem tudsz otthon maradni pár napot? Kúráld magad, nehogy a lányok is elkapják.
    Puszi!

    VálaszTörlés
  3. Mielőbbi gyógyulást kívánunk, dédunokáinkat pusziljuk, vigyázzatok rájuk.
    A blog-szövegemmel kapcsolatban: csak a szokásos gyógyszereket kellett kiváltani, semmi extra. Puszilunk benneteket: dédiék.

    VálaszTörlés