2009. szeptember 26., szombat

Gyerekzsúr

Oviban tartott szülinapi zsúr jól sikerült. Bo odaadta Virágnak az ajándékot, a köszöntő dal utolsó két szavát énekelte is hozzá. Aztán óriási ugrálóvár is bejátszott, ott nyomult vagy tíz gyerek. Közben ki-kipukkadt egy-egy lufi, egy-egy kistestvér sírvafakadt, de amúgy tök jó volt. Több torta is volt, szám szerint kettő, mindkettőn négy-négy gyertya, hogy az ünnepelt fújja el őket. Anyukák, apukák csőre töltött kamerákkal ugrásra készen vették a történést. Gyerekek asztal körül, egyik torta középen, másik Virág előtt. Bo Virággal szemben. Éreztem, hogy ez veszélyt jelent, úgy is helyezkedtem. Virág boldogan elfújta az egyik torta gyertyáit, és akkor minden video a másik tortára szegeződött. És Bo-ra, aki nem tudta kivárni, hogy Virág elfújja a maradék gyertyákat, és akcióba lépett. EGy fújásra négyet. Össznépi vigyorgás követte, míg én pirulva újragyújtottam őket, és közben igyekeztem folyamatosan fújó lánykámat távol tartani a tortától. Nem volt könnyű manőver. De ez volt a legnehezebb része a bulinak, a többit átbeszélgettem az óvónénikkel, szülőkkel. Bo a kocsiban hazafelé hétkor el is szundított. Most bent rosszalkodnak a kádban. Telenyomtam antipötty szerekkel, és várom a hatást. Holnap beszámolok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése