2009. szeptember 24., csütörtök

Ovi

Szia Mama, látom rendszeresen olvasol :)) Holnap várunk áám:)
Bo ma boldog copflobogtatással rohant az oviba, ahol is megdöbbenve tapasztaltam, amit otthon még nem láttam. Korosztályának megfelelően, boldogan, Virággal az oldalán főz. Legalábbis reggelit készít. Teát tölt pohárba, megissza, utánatölt stb. Persze játékkonyhában. Virág a legjobb barinője, most már el is hiszem, ha mondja. Ezt elmagyarázom. Anyuka ugye friss ovis csemetéjét automatikusan kérdezgeti mindenről: Tetszik neked az ovi? Válasz: Igen, tetszik az ovi.
-Szereted az ovonéniket?
-Igen, szeretem az ovonéniket!
-Ki a legaranyosabb gyerek az oviban?
csend..
Segítek:-Talán a Virág?
-Igen, a Virág!

Na ezek után nem voltam bizti benne, hogy tényleg így van. Csak rámhagyja. De nem:) Virág a legjobb barinő és kész:) Kaptunk szombatra szülinapi meghívót, négykor buli az oviban tartva. Persze ezek után ki nem hagynánk, csak a szombati naaagy kirándulásunknak lőttek G-vel, de majd megyünk vasárnap. De jó is, ha itt a nagymami pár lépésre, és rá is ér! G-t hívtam is, hogy változott a terv, vasárnap megyünk, szombaton szülinapi zsúr. -Jaj neee!
- Miért nem jó a vasárnap??
- Az jó, csak én nem akarok babazsúrra menni!!!

Ja jó, nem is úgy gondoltam, hogy jön. Nem gyerekzsúros típus :)

Ok, ennyit mostanra, KisGé alkotott a pelusba, és igyekszik az ölembe. Még jövök ma

1 megjegyzés:

  1. hiába hívlak, egyikőtök sem elérhető, de ne reménykedjetek, nem úsztok meg minket.. megyünk "pihésdögönyözésre". Azért óvónéninek tessen közölni, hogy nem egy gyermeklopás foganatosítódik, csak hiányolós mama gyüjti be pihést)))

    VálaszTörlés