2009. szeptember 23., szerda

Mit csinálok itthon egész nap????

Dióhéjban a mai nap: Reggel hétkor Gé ébreszt, immáron óraműszerűen, nem tudom miért. Ő nem megy se oviba, se dolgozni. Apja már rég elment, Bo még simán szunyál. (Oviban hasmenéses járvány, nem megy ma még). Mindegy, óramű ébresztett, kezdődött a reggeli műszak. Kakaókészítés, átöltöztetés, beágyazás. (Ágyon ugráló gyermekek eltávolítása ezt a mozzanatot igencsak késlelteti) Géről tudni kell, hogy ha lekerül róla a pelus, akkor két felnőtt kell ahhoz, hogy a rohangáló dedre ráerőltesse a tisztát. Ilyenkor tíz perc pucéron kergetőzés. Gé röhögve visít, én is visítok, de nem jókedvemben. Leizzadok mire felöltöztetem. Bo ehhez képest semmi, ő már vetkőzik ügyesen.Reggelikészítés, asztalhoz könyörögve a nőket, közben kikövetelték a Malacka a hős c. mesét. Míg esznek, mosogatás, következő adag bekészítése mosogatógépbe (Isten áldása!). Miután kész lettek, ki az udvarra mind a hárman. Bogi segít berakni a ruhákat a mosógépbe (garázsban). Ez is kész. Vissza, lassan ebédfőzés. Fúú, van előre elkészített fagyasztott vadasmártás!!! Van marhahús is fagyasztva! Ok, azt eszünk. 
HOrváth Ilona szakácskönyve elő. Nekiállok, páclé készítés, már fő, minden szuper. aha....A páclében 2-3 napig álljon a hús..Ebből két órán belül hogy lesz vadasmarha?????? Rendben, eddig tököltem vele, most már nem dobom ki, pácolt hús hűtőbe megy. Én meg kezdem elölről. Csak egy sima zöldborsófőzire futotta az energiámból meg az időmből. Dedek közben elvannak, Gé örül, hogy Bo itthon van. Kacagás hallatszik a kisszoba felől. Ez szuper, de én tudom, mi áll a háttérben. Berobogok: több kilónyi ruha a szobában szerteszét, az elérhető polcokon egy sem. Gé az egyik fiókban ül, nyakáig érnek a zoknik, fején is van egy kék. Bo épp veszi fel a hálóingemet. Sírok. Tegnap este egy órán át hajtogattam mindent :( Újrahajtogatok, dedek kizavarva. Ebédelnénk. Gé eszik is egy tányérral, Bo "nemebédeeeel" felkiáltással játszik tovább. Nem erőltetem, nem szokásom. EGy falatot azért megkóstol, ez szabály. Aztán ha nem, nem. Oviban úgyis szépen eszik. Gé evés után jelzi, hogy "áálmos", és hogy "cumit kééér". Ez elég egyértelmű, megy is aludni, mi meg kint játszunk. Bo Annapetit olvas, én én fél órát nyomok egy kis Simset. Sajnos alig tudom abbahagyni, dehát ha van két igazi is, nehéz egy harmadik virtuális dedet is szépen nevelgetni..Persze őt is Bonak hívják. Semmi fantáziám ))))) (két Simcsaláddal már nem játszom tovább, mert fiaik születtek, és képtelen voltam beleélni magam :)) Na ezek után felkelt Gé, ki az udvarra, teregetés, újabb adag bepakolása a gépbe, homokozás a lányokkal. Hazaér G. a munkából. Bejön a házba, és körbenéz...Könyvek lerántva, szanaszét a padlón, még mindig van mosatlan edény, egyszóval szalad a lakás. MÁr meg sem kérdezi, mit csináltam egész nap, csak én érzem késztetve magam arra, hogy felsoroljam, mert egész egyszerűen nem látni azt sem, ha egész nap pakolok, küzdök. Azonnal amortizálódik minden. Mit tegyek?? Bárki okos észrevételét szívesen elfogadom, írjatok!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése