2009. október 15., csütörtök

Bünti

Brutál ez a hideg. Reggel Bot leadtam oviba és a fogász előtt még volt két órám, beugrottam a Skálába. Gyerekrucik 25%al le voltak árazva. Szuper, akkor nézek valami vízlepergetős nacit. Sehol nem volt persze, az eladónő meg kedvesen mesélte, hogy ők őszre rendeltek, nem gondolták, hogy idén ez a szezon elmarad.. Megyek valami sportboltba overallért azt hiszem. Fogamat megnézték, röntgen nem mutatott ki semmit, a dokinő szerint is az lehet, hogy éjjel szorítom a fogam, és ettől érzékeny. Azért felírt Cataflamot, ha mégis Angliában jönne rám a fogfájás, de nem hiszem. Ott tuti nem megyek fogászhoz, mert egy vagyon.
G. hozta haza Bot, tehát szokás szerint semmi infom nem volt a mai ovinapról. Bo-ból kiszedni meg valamit egy művészet. Azért ma megpróbáltam. A következő eredménnyel:
"Felmásztál a házikó tetejére??" kérdi Bo. Ezek szerint felmászott valami ház tetejére. Nem emlékszem házikóra az oviban. Bent nincs, szerintem az udvaron , de ott meg valami csúszda van, lehet, hogy közben beszereztek egyet az oviba. Mindenesetre miután eljátszotta, hogy oviba megy, ebédel szépen, kezet mos, játszik, előjött a téma ismét. "Bo, nem szabad felmászni a ház tetejére, mert megütöd magad!" "Menj ki a folyosóra! Ne menj el onnan, ülj ott!"
ÓÓÓ, tehát büntiben is volt:)) Odaült a szemetes tetejére, kezét a térdére, és "ühü-ühü" hangokat adva szomorkodott. Aztán én mondtam, hogy most már bejöhet a csoportszobába. Felvidult az arca, és odaszaladt, odabújt, és szenvedő hangon mondta, hogy "máskor ne mássz fel a házikó tetejére, mert megütöd magad!"
Így végül kiderült a mai fő történés. Büntiben ült a folyosón, mert rosszalkodott. Ja igen, és Virág is állítólag. Ezt itthon eljátszotta, kb. tízszer. Emészti:) Édesem:)))

1 megjegyzés:

  1. Megeszlek Bo! De ne Anyénak kelljen kiszedni belőled a sztorit, mert megőszül! Tessék mesélni!mondom hogyan!
    Tegnap este sétáltunk anyáékkal, és láttam cicát szaladni.
    Ma reggel kinyitottam a csipám és közöltem Anyénak:
    Elfutott a cica a attóóóó aáááá!Fut fut cicaa...elkap ciccaaaa!
    :)

    VálaszTörlés