2009. október 16., péntek

Félreértés

Bo ismét itthon, éjjel kétszer ordítva ébredt, nem kap levegőt, orra tele, vagy csak dugult. Ebből a szempontból lényegtelen, akkor is felkel az egész család és próbál tenni valamit. Illetve Gé csak szimplán üvölt, mert aludna. Bo tegnap este megkapta az ő kis alkati szerét, mert kezdem hinni, hogy a homeopátia fog rajta segíteni. Voltunk is dokinéninél, aki egy óra kikérdezés, megfigyelés után kimondta a végszót: Nux Vomica az ő alkati szere. Brr...Nem tudom, nekem a hányás jut eszembe erről..Utánanéztem, nem csoda: Nux Vomica: hánytatódió. DE MINEK AZ ÉN LÁNYOM ORRDUGULÁSÁRA MEG KAKIVISSZATARTÁSÁRA HÁNYTATÓDIÓ?? Ismét azon kaptam magam, hogy bújom a netet, és pár óra múlva képzett homeopatának éreztem magam. A hánytatódió nem hánytat. Eddig ok. Viszont Bora ráillik a hozzárendelt tünetek meg miegymás 90%a. Rendben, elfogadtam, tegnap meg is kapta az első adagját. Ezek után éjjel hiszti meg minden volt. Most vagy beletrafáltunk a szerbe, és ugye az elején minden bajt felerősít, vagy szimplán ismét ovináthás a ded. Kiderül, addig is kap egy náthaellenes bogyót is, mert ez már kezd unalmassá válni. Nem hiszem, hogy minden bajra homeopátia vagy más, alternatív gyógymód a megoldás, de tény, hogy hagyományos módon Bot nem lehet helyrerakni, már hónapok óta (több) ki se dugul az orra. Nem folyton a Fenistil csepp meg az orrcsepp kell neki, hanem az, hogy ne legyen fogékony minden bacira meg vírusra. Azért allergológiára még elmegyünk, mondják meg, mit nem bír. Én spec. az orrdugulását.

Félreértés a következő: Bo tegnap egész este valami házikó tetejére mászott, aztán rohant a büntibe a "folyosóra". Na mondom, ez megér egy telefont az óvónéninek. Kiderült, hogy Bo nem házikóra, hanem ágyikóra mászott fel. De nem egyre, hanem arra a két méteres kupacra, amikor még egymáson van a sok ágy. Na és ott a tetején ugrált. Óvónéni leszedte, és kiültette a folyosóra büntibe, közben magyarázott neki, hogy ezt miért nem szabad. Ez tuti így is volt, mert Bo folyamatosan mondja, hogy "beütöd a fejed, meg a kezed, meg a lábad, és fájni fog!". Mondtam, hogy rendben, így már értem, most épp emészti a dolgokat, többet nem fog felmászni. Óvónéni remélte is, mert egymás után kétszer megcsinálta, bünti ide vagy oda.

2 megjegyzés:

  1. :)
    A lényeg, hogy felmászott valamire, és hát sajna azt nem szabad.
    De legalább aranyosan elmagyarázta neki az óvónéni, és nem csak kitette a folyosóra, mint macskát....na.


    Homeopatis szernek hajrá, írjatok, hogy halad a dolog.
    Mibe rejted bele Timi néne?

    VálaszTörlés
  2. Rejteni???? Ha meghallja azt a szót, hogy vitamin, azonnal nyitja a száját :DDD

    VálaszTörlés