2009. október 27., kedd

Elnéztem

Mindenkinek merem javasolni, hogy repülőút, de bármilyen jegyes út előtt azért időben nézzen rá a jegyre. Én már több hónapja lefoglaltam Gigihez a repjegyet, de mivel odébb volt még, nem nagyon jegyezgettem fel. Kár volt. Most már tudom, hogy egy nappal tovább maradok Cambridgeben, mint ahogy a családot az esemény köré szerveztem..Pedig tudjátok: logisztikai feladat megoldani, amikor mindenki máskor ér rá, kivéve a gyerekek, akik viszont vannak, és felügyelet nélkül nem hagyhatóak. Egy szó mint száz, nincs keddre bébicsősz..Ma azért még rádumálom anyósom, hogy a keddi programját tolja át szerdára, hátha. Ha nem, akkor lehet, hogy megkérlek Apu, mert G.nek nincs több szabinapja. (külön történet, azt hittük van még vagy tíz), Anyu meg a leendő protokollosokat vizsgáztatja. (Szegények..;-))
Azért örülök, hogy nem hétfőn jövök, mert azért rövid lenne így, négy nap utazással, amiből egy London városnézés. Tényleg, valakinek extra ötlet, hogy mit nézzek meg? Az alap, Westminster, Big Ben, Tower Bridge, Picadilly Circus, meg az Abbey Road már ledumálva Gigivel, ha van valakinek valami extra ötlete, várom! Ja igen, és meg kell már végre hallgatnom egyszer, hogy "MIND THE GAP!" ;-)

1 megjegyzés:

  1. OK,Timikém a kedd az még belefér,ha Mária nem tudja áttenni a programját.Érezd jól magad Londonban.
    Apu

    VálaszTörlés